.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه اندازی پرواز مستقیم ساری - بغداد

مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در مازندران و گلستان گفت: نخستین پرواز مستقیم ساری به بغداد، پنجشنبه هفته جاری از فرودگاه دشت ناز ساری انجام می شود.

ابه گزارش شمال نیوز کبر سلطان پور در گفتگو مهر افزود: این پرواز پنجشنبه هفته جاری از فرودگاه بین المللی دشت ناز ساری انجام می شود.

وی اظهار داشت: پروازهای مستقیم ساری به بغداد فعلا هفته ای دو پرواز خواهد بود که در صورت استقبال این تعداد در هفته افزایش می یابد.

مدیرکل هما در استانهای مازندران و گلستان با اشاره به اینکه پیش بینی می شود استقبال از پروازهای مستقیم ساری به بغداد افزایش یابد، تصریح کرد: مردم ولایتمدار مازندران عاشق اهل بیت عصمت و طهارت و حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هستند.

سلطان پور در ادامه با تاکید بر توسعه زیرساخت های ناوبری هوایی در فرودگاه ساری، یادآور شد: در صورت تقویت زیرساخت ها و حمایت های مسئولان استان، این هواپیمایی آمادگی انجام پروازهای بیشتر را در فرودگاههای مازندران دارد.

وی همچنین از برنامه های هما برای افزایش پرواز در فرودگاه های استان گلستان نیز خبر داد و گفت: در صدد هستیم تعداد پروازهای خارجی را در استانهای گلستان و مازندران افزایش دهیم.

این مسئول شرکت هما همچنین از احتمال ایجاد پرواز مستقیم ساری به تبریز و گرگان به کرمان در آینده ای نزدیک خبر داد.

سلطان پور افزود: مقدمات راه اندازی خطوط هوایی باری در فرودگاه ساری فراهم شده و به زودی از طریق هواپیمای ایرباس مرسولات 40 تنی مازندران را برای کشورهای هدف ارسال کنیم.

استانهای مازندران و گلستان دارای چهار فرودگاه در ساری، نوشهر، رامسر و گرگان است./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.128 seconds.